Vul hier uw actiecode in:

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Wie heeft ervaring met bedorvenvakanties.nl?  (gelezen 592 keer)

Offline familiedijkstra

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Wie heeft ervaring met bedorvenvakanties.nl?
« Gepost op: 21 mei 2010 | 13:16:58 »
Hallo allemaal!!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Met Hemelvaart ben ik met mijn gezin een weekendje weg geweest en ons hotel viel ontzettend tegen, op onze klachten werd onverschillig gereageerd.
Ik wil het hier niet bij laten zitten want ik ben erg boos!

Nu zag ik via internet bedorvenvakanties.nl, zij kunnen een schadevergoeding voor je vragen. Alleen ik ken niemand die ervaring heeft met deze organisatie. Het ziet er wel betrouwbaar uit, maar het kost wel 25 euro, vandaar mijn vraag.

Heeft iemand ervaring met bedorvenvakanties.nl? Of is er een andere oplossing?

Groeten Gea Dijkstra

Offline Marvin Struisvlugt

• Editor
  • Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft ervaring met bedorvenvakanties.nl?
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2010 | 14:16:55 »
Beste Gea,

Persoonlijk kende ik dit 'claimbureau' nog niet. Als ik op internet rondspeur, zie ik ook dat het om een vrij nieuwe organisatie gaat.

Graag herhaal ik Gea's vraag: heeft iemand meer ervaring met dit nieuwe claimbureau?

En Gea: was er helemaal niets meer te regelen via het desbetreffende reisbureau? Of heb je rechtstreeks geboekt?

Met vriendelijke groet,

Marvin - Redactie

Offline paske

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Wie heeft ervaring met bedorvenvakanties.nl?
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2010 | 10:23:49 »
Ik kon ook op het internet geen positieve, maar ook geen negatieve ervaringen vinden van bedorvenvakanties.nl. Het betreft een relatief nieuwe site. Ik heb de proef op de som genomen voor €29.95 en ik kan zeggen dat ik een goede ervaring met ze achter de rug heb. Ik heb mijn vakantieklacht ingediend en kan zeggen dat de communicatie zeer snel, vriendelijk en correct is. Ze werken met kundige mensen en voordat men brieven inzend krijg je deze eerst ter inzage en goedkeuring gemaild.  Ze weten waarover ze spreken en zijn op de hoogte van de juridische aspecten en termijnen etc.
Een aanrader dus.

Pagina's: [1]