Vul hier uw actiecode in:

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Ghana  (gelezen 626 keer)

Offline aplakuguesthouse

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Ghana
« Gepost op: 13 augustus 2010 | 12:19:04 »
Aplaku guesthouse is gevestigd in Accra,Ghana.             

Zie
www.ghana-guesthouse.com

Wij ontvangen studenten, vrijwilligers, politici, zakenmensen en toeristen, met respect voor Ghana, de natuur en de cultuur.

Voor gasten die willen acclimatiseren,voordat ze verder reizen. Ook geschikt voor langer verblijf. Voor groepen en individuen.

Water en elektriciteit zijn altijd aanwezig.

Aplaku guesthouse heeft een prachtig uitzicht over de zee. Stranden zijn op loopafstand.

Wij geven onze gasten alle releante informatie.

Voor luchthaventransport of ander vervoer hebben wij contacten met betrouwbare chauffeurs met deugdelijke auto's.

Ook bieden wij waar mogelijk hulp bij problemen, die zich tijdens het verblijf van onze gasten elders in Ghana kunnen voordoen.

Voor meer informatie
aplakuguesthouse@yahoo.com

Offline cristinawilliam

• Newbie
  • *
  • Ik kom uit Nederland .. Ik ben bezig met een van de reisorganisatie ..
    • Bekijk profiel
Re: Ghana
« Reactie #1 Gepost op: 05 juli 2011 | 06:27:45 »
Bedankt voor het delen van de informatie over de accommodatie .. Ik ben blij dat ik bezocht hier en te weten komen over het .. Ik vroeg me af om te weten over de ruimte gebied? Hoeveel toeristen kunnen aanpassen in het? Ik ben schaven een reis met mijn familie en vrienden, en we zijn ongeveer 12 mensen ..

Offline Smefundema

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
facebook likes buy dr
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2011 | 21:29:24 »
buy guaranteed facebook fans
buy bulk facebook fans
buy cheap facebook fans

buy likes on facebook  <a href="http://forum.jawmodernmusic.com/index.php?action=profile;u=429255
">facebook likes buy
</a> buy bulk facebook fans buy facebook likes cheap                   

Pagina's: [1]